مقالات

ظروف یکبار مصرف قنادی

ظروف یکبار مصرف قنادی در برنا پلاستیک

ظروف یکبار مصرف قنادی

در این مقاله از برنا پلاستیک درباره ظروف یکبار مصرف قنادی به تمامی سوالات شما پاسخ داده ایم ، ظروف یکبار مصرف قنادی جزء جدایی ناپذیر قنادی ها هستند. با پیشرفت صنایع غذایی و قنادی ها نیاز به ظروفی که نیازی به برگشت به تحویل دهنده نداشته باشند، افرایش یافت.امروزه ظروف یک بار مصرف جز جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده اند و تنوع زیادی یافته اند. ظروف یک بارمصرف حفظ بهداشت و سلامت غذا مخصوصا در مکان هایی که خارج از خانه غذا سرو می شود برای شما به ارمغان خواهد آورد مثلا وقتی به فست فودی می روید و یا غذایی را نذری می گیرید لازم نیست نگران باشید که آیا ظرفی که استفاده می کنید خوب شسته شده است یا نه. همچنین ظروف یک بار مصرف به دلیل سبکی سبب حمل آسان تر می شوند. ظرف یکبار مصرف شیرینی و ظروف پلاستیکی شیرینی، نمونه هایی از ظروف یکبار مصرف کیک و شیرینی می باشند. نگهداری از کیک و شیرینی به دلیل شکل ظاهری خاص، نیاز به ظروف خاص خود را دارد و استفاده از ظروف یکبار مصرف می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

همچنین میتوانید محصولات برنا پلاستیک را در فروشگاه اینترنتی ما مشاهده فرمایید .

ظروف پلاستیکی شیرینی در برنا پلاستیک

به دلیل شکیل بودن و تنوع مدل های ظروف پلاستیکی شیرینی استفاده از ظروف یکبار مصرف برای این خوراکی های خوشمزه و پرطرفدار روز به روز در حال افزایش می باشد. استفاده از ظروف یکبار مصرف کیک موجب می شود که بتوانید کیک خود را برای مدتی طولانی نگهداری نمایید.

ظروف قنادی یک بار مصرف

با استفاده از ظروف یکبار مصرف قنادی می توانید در وقت خود صرفه جویی زیادی کنید و پس از طی مراحل زمانبر پخت کیک و میل کردن آن زمان زیادی را هم صرف شست و شوی ظروف نکنید و همچنین راحت به دوستان خود کیک و شیرینی های خود را در ظروف یک بار مصرف درب دار بدهید تا به خانه خود ببرند و نگران عدم بازگشت ظرف نباشید.
هر وسیله و ابزاری در کنار مزایا ای که دارد معایبی هم دارد که با آگاهی از آن ها می توان آن ها را به شدت کاهش داد مثلا اگر نگران این هستید که شاید ظروف یک بار مصرف معمولی به اندازه کافی برای استفاده در مجالس شما مناسب نیستند به سراغ ظروف یک بار مصرف لوکس بروید.
یا مثلا برخی به ناسازگاری ظروف یکبار مصرف از جمله ظروف یکبار مصرف قنادی با طبیعت اشاره می کنند که سبب آلودگی محیط زیست می شود اما با رعایت ما، در صورتی که ظروف را در طبیعت رها نکنیم و از ظروف یک بار مصرف گیاهی استفاده کنیم این مشکل تا حد زیادی حل می شود.

افراد سعی می‌کنند همواره با گرفتن یک سری مراسم ها مناسبت های مختلف را جشن بگیرند. این موضوع، تفریحی ایده آل برای افراد است اما گاهی نمی‌توان نسبت به دردسر های بعد آن نیز بی توجه بود. از همین جهت، افراد بسیاری برای خورد و خوراک و یا سرو نوشیدنی های مهمانی از ظروف یکبار مصرف استفاده می‌کنند.

چرا که هم جلوه زیبا تر و فانتزی تری داشته و هم نیازی به شست و شو ندارد. ظروف یکبار مصرف تنها در یک یا دو نوع خلاصه نشده و نمونه های متفاوتی را به خود اختصاص می‌دهند.

ظروف پلاستیکی

در مقایسه با انواع ظروف یکبار مصرف دیگر باید بگوییم که نوع پلاستیکی از پرمصرف ترین نوع این ظرف ها به شمار می‌رود. هزینه مقرون به صرفه و وزن سبک، از دسته دلایل محبوبیت ظروف پلاستیکی هستند.

برای مثال نمونه هایی از جمله لیوان، قاشق، چنگال، بشقاب و… از دسته ظروفی هستند که نوع پلاستیکی آن ها بیش از جنس های مختلف دیگر مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد.

باگاس (نیشکر)

باگاس، همان باقی مانده ساقه نیشکر به شمار می‌رود که در گذشته کاربرد چندان خاصی نداشته و آن را دور می‌ریختند. اما با گذشت زمان و پیشرفت علم، متوجه شدند که می‌توان با استفاده از این محصول دست به تولید انواع ظروف یکبار مصرف با کیفیت مطلوب زد.

همچنین، در صنایع مختلفی از جمله ساخت کاغذ، برق، سوخت زیستی و… از آن استفاده می‌کنند. ناگفته نماند، محصولاتی که از باگاس تولید می‌شوند دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.

گیاهی

امروزه، تولید کنندگان دست به تولید نوع جدیدی از ظروف یکبار مصرف زده اند که از نمونه های محبوب و پرطرفدار آن می‌توان به نوع گیاهی اشاره کرد. در تولید این محصول، مواد گیاهی از جمله الیاف ضعیف شده گندم و یا نشاسته ذرت جایگزین مواد بازیافتی و شیمیایی می‌شوند.

این الیاف مقاومت چندانی نداشته و به همین دلیل برای دوام بیشتر این ظروف آن ها را با اسید های چرب گیاهی تقویت می‌کنند.

کاغذی

از دیگر انواع ظروف یکبار مصرف می‌توان به نوع کاغذی آن اشاره داشت. این مدل، که از تنوع بسیار بالایی نیز در طرح و نقش برخوردار است، برای سرو غذا ها و نوشیدنی های گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرا که مواد شیمیایی موجود در این ظروف، بعد حرارت و تماس با گرما، با مواد غذایی ترکیب نشده و برای بدن انسان مضر نیستند.

یعنی به نوبه ای، ظرف یکبار مصرف کاغذی را می‌توان به عنوان یکی از بهترین ظروف برای سرو خوراکی و یا نوشیدنی های گرم نامید. همچنین، این ظرف دوست دار طبیعت نیز می‌باشد و با قابلیت تجزیه پذیری خطری برای طبیعت ندارد.

همچنین، ناگفته نماند که ارزش مادی این محصولات نیز برای یک سری از افراد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

قیمت انواع ظروف یکبار مصرف

در رابطه با قیمت ظرف یکبار مصرف باید بگوییم که ارزش مادی آن ها با توجه به عواملی مثل جنس، طرح، تعداد و… متغییر است. شما می توانید از فروشگاه هایی که فروش عمده لوازم تولد را به عهده دارند، خرید کنید.

یعنی شما می‌توانید با توجه به مقدار بودجه ای که در نظر دارید، نوع مناسبی از آن را تهیه کرده و برای سرو خوراکی ها و نوشیدنی های مهمانی های خود از آن ها استفاده کنید. البته، گاهی خرید با تعداد بالا می‌تواند نوعی خرید عمده به شمار آمده و قیمت ظروف را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید